fredag 11 januari 2008

Pippi på Pippen!?

Scottie Pippen är i stan och spelar just nu en match med Sundsvalls Dragons mot Akropolis. Jag och Micke kikar på matchen på TV, och det är ju riktigt kul med basket! Gick mycket på basket när jag bodde i Östersund...
Det står 25-11 till Dragons, så det är bra!=) Kul att se en legend på planen!

Fredag idag betydde skräpmat. Hmm...mindre bra.
Men jag ska ju faktiskt börja träna i slutet av denna månad. Ja, Micke jag SKA faktiskt det, du ska få se! Så det är ju bra...

Nä, nu måste jag ta en dusch och kika klart på matchen! I helgen blir det räserplugg inför tentan på tisdag. BLÄÄÄ.....

Och så ska jag ju vara barnvakt en stund imorgon. Det blir skoj! Ska knäppa lite kort då!

Hej hopp!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Vitesse är verkligen en klippa, jag har ju till och med börjat hoppa lite(!!). Det som händer på ridskolan har i allra högsta grad med chefen att göra, det hela började väl med att hon slutade göra sitt jobb. Sen har det rullat på och alla blivit så pass missnöjda så det slutade med att vi hade ett litet krismöte med Eva. Vad som sen hände vet jag inte, jag tog beslutet att säga upp mig då jag och Sara var i Globen under första advent och sen har jag bara gjort mitt jobb och struntat i resten. Så nu får vi se då, jag slutar och Anna W åker till Australien så jag vet inte vem som kan tänka ska jobba istället! Hur går det för dig med hästar och livet i största allmänhet då?

Anonym sa...

hallå där gumman ja det gick ju bra för gragons...vi såg oxå matchen nu ska vi se en film vi spelade in i veckan...sedan blir det en lång och tung helg...läsa läsa och läsa..kanske jobba på söndag får se hur det blir....
men vi hörs..

Anonym sa...

ojdå...menade såklart dragons...har skrivit och skrivit idag så kan inte stava nu heller.....=)

Anonym sa...

hej gumman! ja gragons var bäst=) ja usch vilken hemsk plugghelg det blir! huvva!

Anonym sa...

Har nu inspekterat bilderna på pållen, verkar ju jättego! Själv nyss hemkommen från ett hoppepass med Vitesse och jennys numera 4årige Silver. Vitesses föl Fia blev ju tre nu så hon ska gå 3årstest och det ska bli hur spännande som helst för hon är verkligen jättefin! Vad det gäller Theresa och ridskolan så har det gått utför sen hon fick barn, hon har tappat fokus och motivation och det funkar inte på det jobb hon har. Sen känns det som om jag vill ha ryggen lite fri så ngt mer skvaller blir det inte här där alla kan läsa;-) ha det så bra! Joanna

Anonym sa...

Haha....ja den sortens skvaller är ju mkt enklare att förmedla! Vad alla gör...hmm.. Malin och Sara Liljeros har hunnit avverka en del storhästar, mest Malin men nu i veckan köpte dom en ny tillsammans. Pernilla lämnade ut Penny på foder, hon hamnade till slut hos Kent och Marianne Höglind-Björk så deras dotter Sofia rider och tävlar henne lite. Vilka andra kan vara intressant då? Jag drabbades visst av lite idétorka nu..