tisdag 1 januari 2008

Måste bara...

...lägga in den här bilden på Ojiji. Sitter och bläddrar bland bilderna på datorn. Han är så fantastiskt vacker på denna bild och det värker i hjärtat när jag tänker på hur mycket jag älskar den här hästen!!! (Och så blir jag så ledsen när jag tänker på att han kanske aldrig kommer att bli min...)
Dessutom så längtar jag så mycket till våren när jag ser den här bilden. Då ska vi rida iväg och träningstävla och ha kul!

(Det är en jätteduktig kille som heter Tomas Nordin som har tagit bilden och honom borde alla anlita som vill ha fina bilder på sin häst! Och det är givetvis Copyright på bilden!!!)

10 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman börjar bli en riktig stammis här nu ja...verkligen ett jätte fint kort på "din" polle. själv ska jag och min polle till umeå imorgon och tävla så håll tummarna...känns jobbigt att åka så långt men man kan ju läsa lite i bilen då måste ju komma igång nu
många kramar

Anonym sa...

Klart han kommer bli din!
Det löser sig alltid, det är mitt motto här i livet och än så länge har det funkat ;-)

Anonym sa...

Maria: lycka till i umeå! vad kul, hoppas att det går bra! Hör av dig så att jag vet hur det gick!*nyfiken*
Det är bra att du är stammis här tycker jag=) jag får mina böcker i morgon jag så jag KAN inte läsa idag, skönt, men lite panik har jag ju!

Nånn: Jag hoppas det! Kanske tomten är snäll något år!=)

Anonym sa...

Ja Tomten är alltid snäll :)

Såg det som kommit ut för tävlingsterminen 2008 nu *längtar*
vi börjar väl med Timrå i april som vanligt, eller hur!?

Anonym sa...

Ja, men först lantliga några gånger! du får sätta igång din kuse fort nu!=)

Anonym sa...

fast det är ju en tävling på färsta också...om jag inte minns fel.. i början av april - den får nog bli första kanske. Det verkar vara en jäkla massa hopptävlingar men lite L RD tyvärr...Tyckte jag såg Färsta och Timrå i april, ånge juni, timrå slutet av juli (jippi då är ju hästen smal...inte!) och härnö och ånge i sept. vet inte om jag orkar åka dit...jobbigt.

kan inte alla tävlingar vara på timrå eller färsta - lagom avstånd=) och ofta - så man hinner vara med på några!!

Anonym sa...

Helt rätt, Färsta förts och Timrå 2:a. Det blir bra.

Jag kommer nog hålla mig till klubbara runtom, synd att SRK inte har några lokala tävlingar. Men du ska väl till Östersund i alla fall en tävling, eller?

Anonym sa...

Nej, tror inte det. Det är jobbigt att åka så långt.

Anonym sa...

Men du har ju tjatat (läses drömt) om det i 2 år nu, varför har du ändrat dig?
Så lat är du inte och O är ju så lättlastad nu.
Jag hade ju planerat att följa med ju *ser sur ut* *S* ;-)

nina sa...

haha nej han är verkligen inte lättlastad. men vi får väl se då! men det är redan i maj... bättre om det hade varit på hösten så man hinner lastträna mera, suck!