onsdag 5 september 2012

Onsdag

Idag fyller lilla Madame tre veckor. Hon äter som en häst och hon är inte riktigt lika mini längre! De allra minsta bebiskläderna var alldeles för stora för henne när hon kom, men nu börjar hon kunna ha dem:)

Idag avslutas takprojektet på vårt hus, Micke har i princip slitit ihjäl sig med, förutom takläggningen, vindskivor, takfotsbrädor och en riktigt fin snickarglädje på gavlarna, grymt bra blev det! Nu när det blev så tjusigt så längtar man ännu mer efter att byta fasad, men det får bli nästa år, jag vill gärna ha kvar min Micke vid liv!! ;)

Nu när detta stora projekt är klart, kanske man kan få träffa sin älskade sambo på kvällar och helger;)

Idag gick vi en liten prommis med lillan och vi gick förbi våra nya grannar, de är i färd med att anlägga en ridbana, jippie för mig som planerar stall och hästar på gården inom några få år, förhoppningsvis bara två år! Perfekt med ridbane-grannar! Jag har egentligen bara en stor "dröm" kvar att uppfylla, och det är ju mitt eget stall på gården:)



Inga kommentarer: