söndag 12 augusti 2012

Söndag

Och jag fixar och donar, lagar en massa mat som ska in i frysen. Gjorde godaste pizzan:

Salami, lök och fetaost hade jag på idag. Det här är bästa receptet på pizzabotten utan mjöl, tycker jag! Vansinnigt god!



Idag 12/8 var det ju sagt att bebisen skulle komma, men det bidde inte så, vilket jag inte heller hade trott!
Vi väntar vidare...Har ju en hel del att göra så det vore skönt att få bort så mycket som möjligt från listan:
Putsa fönster
Måla klart det fönster på övervåningen som haft maskeringstejp på sig sedan förra hösten...
Tvätta mattorna
Fixa klart i köket med fogning, lister, målarfärg etc.
Göra sylt, marmelad och baka
Plocka bär på gården
Kolla igenom och lägga ut en massa möbler på Blocket
+ massor av annat fix som jag inte kommer på just nu...

Vi får se vad som hinns med...
Hade hoppats på att kunna börja renovera hallen och sovrummet uppe också, men det får nog vänta ett par månader eller så... ;)

Inga kommentarer: