måndag 24 maj 2010

Härlig helg!

Har vi haft! Vi var i Östersund, på Jamtli. För er alla som aldrig varit där så kan jag meddela att det är en upplevelse! Vi gick in i hus där tiden stått stilla. Först var vi på 30-talet och det var supermysigt, två damer bakade kakor och vi fick dricka kaffe gjort till stor del på gula ärtor, spännande! Sedan hoppade vi till 1700- talet och det var fascinerande att se de gamla fina möblerna och höra vad de pratade om på den tiden. Rekommenderas varmt!!! Jag har givetvis varit där förut också, men inte när de har haft folk i stugorna som har spelat med i de olika tidsepokerna. Jag och Denver fick prova på agility och det var superskoj, så duktig vovve man har!!

Vi var också och hälsade på Karro, Peter, Milla och Ninja i deras fina hus! Bilder kanske kommer senare



Världens sötaste hund!!! Jag förvirrar honom ganska mycket med mitt viftande och konstiga kommandon, så då provar han "spela död" - tricket :)

1 kommentar:

Yvonne sa...

Oj oj oj, vilken söt voffe!!!
Du får ta med honom hem, han vill nog flytta till S-vall ;-)