torsdag 19 februari 2009

Torsdag

(Snart två år gammal bild på finaste, tiden går fort!)

Ingen bra dag idag... Har känt mig helt orkeslös, haft lite ont i huvudet och bara känt mig allmänt slö. Har inte pluggat allt för mycket, tyvärr. Gjort undan en uppgift i alla fall. Målat en hylla och läst på nätet om allt möjligt annat istället. Letade fram ett recept på avokadosoppa med västerbottenfoccacia som jag måste prova någon helg...

Ska jobba nu i helgen så om det blev en slödag idag så ska jag i alla fall göra nytta i helgen... I och för sig komemr det inte att bli så mycket gjort i morgon heller, eftersom Micke är ledig och vi ska bada har vi bestämt=) Sen mat och show på kvällen, blir en kanonfredag=)

Nu ska jag ner och säga hej till Johannas katt och sen åker jag till stallet! Kommer säkert att må toppen när jag kommer dit!=)

Ojiji var kalasfin igår, och även Scharino som fick ha kandar för första gången. Och byten åt varje håll, minsann!

Hej svejs..

Inga kommentarer: