tisdag 20 januari 2009

Tis

Grattis till mamma och pappa som firar 25-årig bröllopsdag idag! Vi ska ut och käka på Saffran ikväll, det blir kalaskul!
Jag är hundvakt några timmar och Denver ligger så snällt bredvid mig när jag pluggar. Har gjort undan en del idag, det känns skönt. Igår pysslade jag med lite annat, la över filmer från m"p:s gamla filmkamera till dvd. Hittade roliga gamla filmer...


Bland annat den här, på mig och Zazza, en 4-årig D-ponny som jag hade en hel sommar och höst för att fortsätta inridningen på. Världens sötaste lilla tjej, som jag saknar jättemycket! Trava kunde hon minsann! Lägger ut den för skojs skull=)

Nu ska jag och Denver åka och rida i regnet, mycket galopp för det gillar han, och jag och Ojiji också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad fin hon var lilla ponnyn!
Trevlig steg!
Men du den där tröjan du har på dig känner jag igen! Den har varit med ett tag va!? *ler*

nina sa...

Ja visst är hon fin=) Ja du tröjan, ridbyxorna samt stövlarna har hängt med läääääääänge=)