lördag 29 november 2008

Nu är det bestämt!

Jag sticker till England, London och Jersey i början av nästa år!!! Har funderat på att åka och hälsa på min Becks hur länge som helst nu, och igår ringde jag henne och sa att jag SKA åka!
(Sen kan ju alltid oförutsedda saker hända som gör att jag inte kan åka...)
Om vi båda får ihop det så träffas vi i London för lite shopping och pubrundor=) och stannar över där en natt, sen åker vi tillsammans till Jersey och så stannar jag där några dagar och vi kommer att ha kalaskul!
Jag hoppas hoppas hoppas och längtar!!! Var ju några år sedan jag var i London, närmare bestämt när pappa fyllde 50, alltså 7 år sedan!


Idag har jag varit i stallet och ridit, och sen åkte jag hem och kollade lite på vad jag ska baka inför jul! Hittade en massa gottans!

Micke och Tusse spelar TV-spel och snart ska jag åka och jobba...
Trist att jobba men ju jäklar ska jag slita på som aldrig förr så att jag kan åka till Rebecka så fort som möjligt!
Idag känns allt verkligen toppen! Jag drömmer om England och om hur kul vi kommer att ha, snart är det jul och vi kommer att få sååå mysigt i fjällen och jag längtar massor efter Lisa och Albin som kommer upp då!
Puss puss nu ska jag kolla på Globen Horse Show










1 kommentar:

Caroline Hanning sa...

Men vad kul att få åka iväg =) Det är Rebeccas dotter på bilderna =)