måndag 10 november 2008

Gråa årstid

Suck och pust vilket trist väder det är nu med plusgrader och regn, mörkt och grått. Dock har en sten lättat från mitt hjärta - det hände igår kväll när jag lämnade in hemtentan. Har suttit helt isolerad med den i helgen. Tänkte att jag skulle göra klart den på en dag, under fredagen. Ojsan vad fel jag tänkte, kunde inte ens åka till stallet - och då är det illa!

Så blä vilken trist helg det var! Nu har jag precis kommit hem från praktik, och jag hannmed Ojiji idag så det känns bra. Nu är det ingen mer tenta, bara en massa annat.

Skulle laga lite extra mat idag till middag för att kunna frysa in lite matlådor, råkade laga ca 10 portioner (!) Och hade glömt at vi inte hade några tomma matlådor...

I fredags var jag och M på Bond (Bond är snygg=) och M överraskade mig med bokad bord på Jop´s så det var en mysig kväll! Tack min älskling du är världens goaste! =)

Nu är jag less på detta väder och behöver pigga upp mig med sommarbilder...

Världens bästa Micke:







Om jag får välja så blir det antingen sommar imorgon, eller riktig vinter:
Jag längtar till helgen! Då är det varken tenta eller jobb - jag ska vara ledig och min lilla pussgurka kommer då!!!:
Det ska bli såååå skoj! Bara tis, ons och tors kvar, sen ledig i tre dagar med lillasyrra!
Måste kila!

Fridens!

Inga kommentarer: