onsdag 20 augusti 2008

Nu

har jag äntligen fått tag i en tant. Den 93-åriga damen som jag har bott inneboende hos i Umeå har jag försökt att få tag i under en veckas tid nu. Undrar vad som har hänt? Hoppas att hon är vid liv, den fina lilla konstnärs-damen...
Nu ska jag bo hos en 83-årig dam i samma område. Hon hade egentligen slutat att ta emot studenter för att hon kände sig för gammal, men jag lyckades övertala henne! Tur var väl det för det såg ganska mörkt ut att få tag på boende med bara en vecka kvar tills alla universitetets studenter ska börja läsa igen...

Usain Bolt var verkligen helt makalös idag!!! Älskar OS!

Behöver städa men jag vill verkligen inte! Vill bara lata mig och äta rostat bröd hela tiden. Med massor av Bregott. Jag är äcklig jag vet.

Idag kom Marie och Mini till stallet och hälsade på! Då blev jag glad! Och jag fick veta vad Mini (troligtvis) ska heta =) Jättebra namn tycker jag!! Passar perfekt på lilla Mini!!!

Och nu känner jag mig jättesur och less, hoppas att det går över snart... Kanke beror på allt det rostade brödet jag tryckt i mig. Blä på er alla och godnatt och puss!!!

Inga kommentarer: