fredag 4 juli 2008

Välkommen fina lilla tjej!


Ett stoföl föddes i natt! Underbart söt! Väldigt lik Ojiji=) Jag ville bara stoppa ned lillan med långöronen i handväskan och ta med henne hem när jag såg henne! Helt underbart ljuvlig!


Och så var jag tvungen att gå ut och pussa på min vackring!
Idag har vi åkt båt in till stan, och legat vid Selångersån och solat och picke-nickat i det underbara vädret!!! Härliga SOL!
Igår var jag, Micke, mor och far på Ugglan - himla bra drag!! Fick skitbra platser på terassen så vi såg precis hur bra som helst!!!
Imorgon blir det stallet - ska försöka hinna rida båda killarna! Och sen lite jobb, efter det kanske lite båt och rusningsdryck om det blir SOL imorgon med!? Vi får se! Lillsyrra är här nu med Johan och vi har svull-bakis-kväll! I vilket fall så blir det E-type på stora torget lördag natt! Yeeeehhhaaaaa!!!




Inga kommentarer: