onsdag 9 juli 2008

Kanske skulle ha gjort en ren hästblogg istället...



Yvonne var sååå snäll och fotade häromdagen!!!
Jag och Scharino.
Han var helt fantastisk idag, jag går runt och ler ännu. Det är sjukt, faktiskt. Men KUL!!!
(Och Ojiji var duktig igår också=)
Nu håller jag på att packa inför våran mini-semester imorgon! Ska bli mycket trevligt att åka till Piteå och få en skymt av mammas många fastrar=). Vi ska få låna ett helt hus att bo i, jag, M, mams och paps. det kommer att bli ur-mysigt! Skönt att komma bort lite!!! Och jag åker ju gärna uppåt jag. Ska bli skoj eftersom jag aldrig varit ovanför Umeå förut!
Igår åkte vi båt heeeela dagen i solen! Underbart! Alnön runt, inte dåligt det inte!
Men ingen kamera kom med, typiskt.
Nu ska jag packa klart, putsa lite här hemma och skicka ett fölåt-sms till Sofia för att jag aldrig ringde idag, vi skulle ju ses, fasen vad dålig jag är.... Jag är bara i stallet jag=)
Puss å kram återkommer om några dagar med bilder från våran tripp! Hej!



3 kommentarer:

Anonym sa...

hej på dig Nina! Malin från lärarutbildningen här :p nu har jag hittat din blogg, tog ett tag men nu har jag kollat läget på alla hästar å gud vet vad =) hoppas allt är bra iaf! ha d bra!/Malin kalasbyxxa.blogg.se

Anonym sa...

hej gumman förlåt att jag inte hört av mig har så mycket för mig..förstår inte hur man ska hinna med sig då skolan börjar oxå är ju inte alltför långt kvar nu...gud vilken fin häst...din "gamla" är ju oxå fin men denna var något extra...

hoppas allt är bra me dig...kram maria

Caroline Hanning sa...

haha ja kanske =) ang hästbloggen alltså. Hoppas allt är bra med er, snart ses vi=)