onsdag 11 juni 2008

Jaha!

Helen utmanade tydligen mig till att fylla i följande:

För fem år sedan: Hade jag precis tagit studenten och jobbade häcken av mig på Starlanders Kaffebar. Funderade nog inte så mycket på vad som komma skulle, jag bara körde på. Det var en hel del sena sommarnätter och partaj, och jag hade ingen aning om att jag skulle träffa Min Micke i september! =)

För tre år sedan: Nyss hemkommen från Tunisien med älskade Micke och svärföräldrarna. Minns inte mycket annat faktiskt. Hade lämnat Oleary's bakom mig och började jobba på golfen i Öjestrand. Hade nog precis sökt till lärarutbildningen och var lite pirrig inför hur det skulle bli.

För ett år sedan: Ja du, säg det. Ingen aning faktiskt! =) Samma gamla vanliga, pluggade, jobbade, red osv... Herregud vad trist jag är... =)

För tre månader sedan: Var jäkligt less på att inte ha en ridbana att rida på, hade nyss kommit hem ifrån Umeå och skulle ut på praktik.

Igår: Red två hästar som var jättefina och duktiga och det kändes riktigt riktigt bra och jag blev grymt tävlingssugen. Var ute i spöregn och blev dyngsur. Jobbade på kvällen och blev glad när Sverige vann över Grekland.

Idag: Har haft tvättstugan och jobbat futtiga tre timmar.=) Varit ute i regnet i dag med och sitter nu vid datorn. Tittat på proppen till en tävling och bestämt att jag ska rida LA med Ojiji - man måste ju prova ! Ska laga lite mat sen, och åka till stallet i regnet.

Imorgon: LEDIG! Underbart! Ska rida två hästar=) Åker till ridhuset med Ojiji om det inte slutar regna! Träffa min vän Sofia på kvällen. Umgås med Micke också hoppas jag. Läsa ska jag också göra. Äntligen har jag kommit igång med att läsa igen! Just nu läser jag Mig äger ingen. Anmäla mig till tävlingen om det känns bra=)

Så! Nu tyker jag att Yvonne och Maria B kan fylla i också!

Kram

Inga kommentarer: