söndag 29 juni 2008

Härlig vecka...Inte!

Fy vad jag har jobbat! Måndag och tisdag halvtid, onsdag 10,5 h, torsdag 10,5 h, fredag 14 h, och på lördagen blev det 9 h. Huvva!
Nu blir det 8-12 och 17-23.30 mån-ons sen blir det bara halvtid på apoteket resten av juli och INGET mera! Så efter onsdag kan man säga så börjar mitt liv igen! Då ska vi gå på gatufesten, rocka till Uggla och E-type, dricka vin, steka och åka båt! Nice!

Hade iofs lite liv idag också, efter att jag och Micke hade tvättat megamycket tvätt, städat ett grisigt hem och stor-stor- handlat så for vi ut med båten och grillade på en ö! Solen kom med besked och det var himla härligt!!! Har glömt ta en bild på båten, men en liten bild inifrån:


Och usch jag har inte ridit ordentligt sedan i onsdags (då var Ojiji grymt fin). Men imorgon! Jag hinner rida mellan mina jobb! Är ju ledig mellan 12 och 17 så då blir det stallet för hela slanten!
Och på bilden ser jag tydligt vad jag måste jobba med: att få in armbågarna som lever sitt eget liv! Ska nog prova gummiband runt kanske...
Jag är såååå ridsugen nu! Det går bara bättre och bättre med O nu - han blir bara starkare och starkare! Med S går det också jättebra - men han är ju som en dröm att rida jämt så det blir inte samma sak att kämpa för riktigt=)
Imorgon får jag rida igen! Toppen!
Godnatt undrar om Tyskland eller Spanien vinner....
Och nu vill jag att fölet ska komma! Och Maries bäbis!

Inga kommentarer: