torsdag 17 april 2008

Glad!

Idag var sista dagen på VFU:n, och det känns lite sorgligt faktiskt... Några tjejer i åttan sa: Neeej ska du sluta? Ska inte du jobba här? Det är ju så roligt när du är här!!!
Då blev jag så himla glad!
Jag fick till och med en kram av en tjej- så gulligt! Då blev jag ännu gladare! =)
Och killarna i sexan hade sagt att det var synd att jag hade kille för att jag var snygg! Hahaha!!!=)

Och treorna vi hade idag var så söta så jag ville kidnappa dem och ta med dem hem! Snacka om att de tar allting på största allvar och vill göra så bra ifrån sig som möjligt!!! Iiiihhhhh så underbart söta!!!

Tur att jag ska göra praktik där igen till hösten! *Längtar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.