torsdag 3 april 2008

Bloggat lite lite

Har ju fullt upp nu med plugg, hästen och verksamhetsförlagd utbildning - som det så fint heter. Och Micke... nja lite åsidosatt denna veckan tyvärr. Men i morgon åker vi minsann till Ljungdalen för lite längdskidor, stugvisning och myspys. Det blir en mini-semester och jag längtar!

VFU:n (praktiken) flyter på och det känns bättre och bättre nu när man börjar få lite koll på eleverna och de får lite koll på mig! Nästa vecka blir mitt lilla projekt och det blir bakning för hela slanten! Treorna hade hemkunskap idag för första gången och de var ju bara såååå söta! Skulle vara skoj att prova på att jobba med lägre åldrar också...

Imorgon måste jag hinna med en hel del. Tvätta ett berg, städa en svinstia, packa, tona håret, plugga lite och rida såklart! Hur ska detta gå ihop???

Nu är det vår i luften i alla fall och då blir jag så sugen på att tävlas med pållis. Ska ta oss iväg till ridhuset nästa fredag har jag bestämt! Då hoppas jag att Bitte kan filma lite om vi tar några språng!

Nu måste jag diska undan, kolla hur det ligger till i hockeyn, borsta tänderna och använda tandtråd (har varit utan i tre dagar och jag döööör snart), sedan sussa och förhoppningsvis drömma om fjällstugan. Vill absolut inte drömma att syster Lisa är en mördare som involverar mig och Micke i hennes planer. Usch! Drömde det häromdagen och jag var så rädd att jag skakade och väckte Micke mitt i natten.

G´natt och trevlig helg så länge!!!

1 kommentar:

Caroline Hanning sa...

I lööv tandtråd, cant live utan.