fredag 2 november 2007

Kajsa!

Min minsta lillasyster har varit här och hälsat på mig i två dagar. Vi har haft jätteskoj och shoppat en hel del.

Är hon inte bedårande? Snyggingen till höger alltså!


Mina två favoritlyktor blev pyntade med varsitt hjärta som jag köpte på min favoritaffär Reginalds magasin!

Den här underbara ängel-tomte-flickan var jag tvungen att inhandla när jag såg henne!

Min älskade tavla (efter farmor) fick äntligen en riktig ram. Jag hade egentligen tänkt att köpa en bred vitlaserad ram, men fastnade för denna istället, och jag är riktigt nöjd.

Så nu är det lite nytt pynt i hallen!
Självklart shoppade vi en del kläder också, några plädar, smycken, sjal etc. Hoppas att du kommer snart igen lilla lillasyster! Och andra lillasyster! Du kan väl komma du med????
Nu ska jag pallra mig iväg till jobbet. Micke ligger i tältsängen (i vardagsrummet), som Kajsa sovit i när hon varit här, och tittar på film. Alla gillar den där tältsängen, den är himla skön! Tusse brukar ta den i beslag så fort vi fäller upp den=)
Ha en trevlig helg! Kramar från Nina.

Inga kommentarer: