torsdag 11 februari 2010

Torsdag...

Jag är hemma och har feber....Fy vad jag avskyr feber. Har bara lite men tillräckligt för att känna mig som ett vrak som inte orkar någonting. och jag som aldrig är sjuk...

Vi skulle ha storhandlat igår men eftersom jag var hängig redan då så tänkte vi göra det idag istället. Men då gick jag och fick feber och Micke....är inte så bra på att handla själv eller vad ska man säga....:) Vi har inte mycket som går att äta hemma nu och jag är utsvulten. Sitter och feberdrömmer om en italiensk buffé med en massa gott på.....

Härifrån kommer bilden

Micke är och tränar, har skickat två sms och tjatat på att han ska köpa något ätbart med sig hem....Hoppas han lyder...;)

I helgen hade vi mycket trevligt. Jag hade sett till att lämna in alla bilder på minneskortet för framkallning så att jag skulle kunna fota massor. Men icke. Självklart glömde jag laddaren till kameran som var helt död så det blev inte en enda bild. Det blev i alla fall en väldigt lyckad överraskningsträff/fest för Rebeckas mamma Lena som blev 50 år! Och kvällen innan var vi på en trevlig fest hos lillasyster som blev 21 år!

I helgen blir det så lugnt så det är inte sant. Hoppas verkligen på att jag är fri från denna helvetesfeber imorgon, att bli sjuk ingår liksom inte i mitt späckade schema. Även om jag vet att det är min kropp som säger ifrån för att det har varit väldigt mycket nu på slutet.

Jag och Micke ska fira lite alla hjärtans dag på lördag kväll och jag hoppas att jag kan lura honom till att kika lite på melodifestivalen, jag tycker ju att det är lite småkul att titta, även om låtarna oftast är dåliga! :) Det vore också jättekul att få med honom till stallet och rida ut, vi får väl se!

Nu ska jag fortsätta kurera mig...

Inga kommentarer: