måndag 15 februari 2010

Solig helg

Helgen bjöd på massor av sol och blå himmel och jag kurerade min förkylning genom att vara i stallet...:) Yvonne och jag fotade varandra/hästarna på söndagen, och här är en liten bildbomb från det!



















Hästarna var så vackra i solen, kul med nya kort! jag provade att rida med endast halsring, och det var som jag trodde inga större problem men lite svårt att svänga emellanåt bara! Jiji bli nog lite osäker utan tygelkontakt för han blir lite småsur, speciellt i galopp, har känt det förut när jag ridit i grimma. Vi får träna på att han ska bli trygg utan tyglar!
Jag kan inte direkt påstå att jag är bättre i förkylningen efter helgen, men inte heller sämre :)
Ikväll är jag hemma och slappar, det känns lyxigt på en vardagskväll, stallet hann jag med under eftermiddagen.

Jag hoppas på en trevlig vecka!







2 kommentarer:

Linda sa...

Tack för din uppmuntran! Det fick mej faktiskt att tänka mer positivt =) Jag måste försöka se alla fördelar med yrket...då blir det nog bra =) Kul att du trivs!
Allt bra annars? KRAM

BirgitZ sa...

Vilka härliga bilder! Fast jag inte är "hästtjej" så tycker jag att hästar är vackra djur! När jag blir pensionär ska jag lära mig rida... ha ha.
Krya på dig - massor av vitaminer, vitlök o te får du ta hjälp av =)
Kram B