onsdag 24 februari 2010

Sol idag!

Idag är jag hemma och skriver på uppsatsen. Solen letar sig in genom köksfönstret och himlen är alldeles klarblå, underbart! Passade på att ta lite bilder i lägenheten, och lägger in här bara för skojs skull, om någon inte vet hur det ser ut här hemma:)
Tilda hänger i köket och vakar över oss. det är min duktiga svärmor som gör dessa fina Tilda-dockor!
Denna spegel köpte jag billigt på loppis för ett par veckor sedan.






Det fina kortet som Yvonne knäppte på Tusse i somras, som jag gjorde en förstoring av och gav Micke när han fyllde år!



Vår söta tapet i sovrummet :)

Lilla Tussis som trivs ypperligt i sovrummet!
Svårt att ta bilder som ser fina ut när man inte är bra på att fota, men det får man tåla!
Nu ska jag skynda mig att skriva några sidor för att hinna till stallet innan solen går ner!
Hej!










3 kommentarer:

Linda sa...

Som taget ur en inredningstidning. Snyggt, charmigt, personligt...jag skulle absolut kunna tänka mig att flytta ihop med dig. Undrar vad Micke skulle säga om det? hihi

Anonym sa...

Vad fint ni har! Dockan var ju så fantastiskt fin! Lycka till med uppsatsen! (kul att du gillade min hårfärg) Kram Birgit

Anonym sa...

Hej! Kikar förbi din blogg lite =) Vad mysigt och fint det är hemma hos er, blandning mellan rustik och modernt- riktigt lyckat!
Ses till veckan nu.
Kram