tisdag 1 december 2009

Unchained melody



Bobby Hatfield i The Righteous Brothers

Oh my love, my darling
I've hungered for your touch
A long lonely time,
And time goes by so slowly
And time can do so much,
Are you still mine?
I need your love,
I need your love
God speed your love to me.

Lonely rivers flow to the sea, to the sea,
To the open arms of the sea, yeah!
Lonely rivers sigh "wait for me, wait for me"
I'll be coming home,
Wait for me.

Oh my love, my darling
I've hungered,
Hungered for your touch
A long lonely time,
And time goes by so slowly
And time can do so much,
Are you still mine?
I need your love, I...
I need your love
God speed your love to me

...en av de vackraste sånger jag vet...

Självklart tillägnad min Micke - med de finaste ögonen på denna jord! Ingen kan förstå hur fin min Micke är (oj vad sentimentalt det blev så här på tisdagskvällen)...men nu när jag ändå har satt igång:

Jag tror att det viktigaste i livet är att den man älskar också är ens bästa vän. Man måste kunna prata om allt och ingenting, och man måste kunna skratta tillsammans. Micke får mig att skratta VARJE dag. När han sjunger med sin roligaste röst och dansar som bara han kan här hemma och säger alla de där tokiga sakerna (Ja! Han gör det VARJE dag) så tjuter jag av skratt.

Jag förstår egentligen inte hur vi kunde träffas...Men våra vägar korsades på något underligt sätt...och jag hamnade i Sundsvall av alla ställen. Jag tror självklart att det var ödet som gjorde att det blev vi. Nu har vi hängt ihop i sex år och vi kunde inte ha det bättre! Vi har så himla skoj tillsammans! Vad mer kan man begära?

Love you babie! Min egen J.D!! =)

Klart slut för denna tisdagkväll!

2 kommentarer:

Hillson sa...

Men åhh black bird:)!Du är och betyder allt för mig vännen.Pussar från mig till dig hot babie:).Din/J.D.

Linda sa...

Va fint du skriver!
Jag håller me dej, man ska ha roligt tillsammans =)
Min man är också lika tokig, sjunger å dansar var än vi är.
Trevlig helg!