söndag 13 december 2009

Hej mitt vinterland


Jag uppdaterar inte ofta, men nu har det gått en hel vecka sedan vi kom hem från fjällen, så nu får man så lov att skriva några rader. Vi åker ju upp igen nästa helg! =)
Vi hade en jättemysig helg med målning av takpanel, umgänge med trevliga människor och en härlig julmarknad! Så himla underbart med riktig vinter!!!! Det var en hel del snö och vi hann med en liten skotertur också!


Uppdukat för middag!


Våra fina vänner Sofia och Markus kom och hälsade på. Vi åt god mat, drack glögg och hade trevligt. De sov över och vi gick på julmarknad dagen efter, jättemysigt!


En promenad i vinterlandet. Vi ramlade precis när mamma skulle knäppa!
Mamma och pappa kom upp på lördagen och vi hade jättetrevligt!


Micke påpälsad...



Jag jobbar med sovrumsloftet! =)
Micke hjälper mig så gott han kan!!! =) Hi hi jag är byggherren..


Vi åt en gooooood renkebab i kåtan på julmarknaden, mums!





Nu längtar vi till jul med allt vad det innebär: God mat och dryck, skidor, skoter, massor av snö, kyla, en varm brasa, glögg, godis, skratt och tok, julklappar och andra påhitt!
Hejdå så länge!


Inga kommentarer: