måndag 9 november 2009

Måndagen avklarad...

Alltid lika skönt när måndagen är avklarad!
Detta var i och för sig en väldigt trevlig måndag, fick kramar av mina små tjejer som jag har i åk. 5, man bli så glad för de är så goa och fina. Träffade dem uppe i matsalen, satt och pratade lite medan vi åt, och den minsta tjejen säger att hon tänker sluta på skolan när jag ska sluta, hon tänker byta till den skolan jag ska börja på efter jul. Hi hi så otroligt söt, man bli varm i hjärtat =)

Ikväll var jag i stallet (vad annars?) och jag och Jiji fick sällskap av Marie och Yvonne med deras pållar. Alltid lika trevligt med sällskap, och alltid lika kul med våran ironihumor. Så fort jag är med stalltjejerna så får jag jättefånig humor.... Löjligt men kul!

Jag har börjat med lite nosning på piaff med Jiji, och i vinter blir det fokus på byten på rakt spår/bytesserier, lite piff och kanske puff också? Man vet aldrig med denna ambitiösa häst!

Nu ska jag hoppa i duschen!

1 kommentar:

Yvonne sa...

Ja vi hade jätte roligt ikväll med vår sjuka stallhumor! *hi hi*