lördag 18 april 2009

Lördag kväll=)

Har nyss kommit hem från en fest, jag var nykter och var bara där en sväng! Men det var trevligt att träffa min fina vän Fia som är hemma över helgen!

Såg startlistorna inför nästa söndag. Jag blev inte bortlottad..... Men som det ser ut nu är det 60 starter före mig innan min första ritt! Klassen börjar kl 8.00 och jag har då aldrig sett så många starter... Men skönt att jag får starta sent i första klassen då jag inte har någon uppstallning, snål som jag är=) Jag borde väl starta någon gång runt 15-tiden om domarna är hyfsat snabba och det inte är för många långa pauser och om det inte blir en massa ändringar etc. Det kan lika gärna bli vid 16-tiden också, det brukar ta lååååång tid. Sen har jag ca 1.5 h till andra start verkar det som, det känns rimligt!

Men jag föredrar faktiskt att kliva upp i ottan och så har man tävlat klart vid lunch... Gillar inte att tävla sent på em/kväll! Ja ja nu är det som det är, och man kan ju ta en riktig sovmorgon i alla fall!

Idag var jag och Micke ute och red på Jiji och Scharre, det var jättemysigt! Jiji föll in i galopp när Micke försökte sig på lite trav, men det gick bra ändå!=)

Nu ska jag natta...Imorgon blir det bara plugg och jobb och på måndag hemsk tenta....
Inget stall imorgon, hur ska det gå!?

Gonatt!

1 kommentar:

Lindis sa...

Hey babe! =) Tänkte bara säga lycka till inför imorgon. Vi får hoppas att dom är snälla med frågorna. Har lite smått panik just nu eftersom det är så mycke smådetaljer som ska in, alla namn osv...men vafan, det ska nog gå vägen det här =) Längtar till imorgon eftermiddag då man kan slappna av! Kram kram