måndag 20 april 2009

Idag är det Måndag!

Satt och tittade lite på gamla bilder=) Herrejösses vad hemsk man ser ut, och bettet hänger en halvmeter ut genom munnen...hmmm jaja det var då det=) Gillar denna iaf!
Idag gick det väl inget vidare på tentan men tror jag klarar den med lite tur! =) Usch vilken hemsk tenta, frågor som vi varken har tagit upp på föreläsningen eller på webben... Tänker definitivt klaga på detta... Men jätteskönt att det är över i alla fall! Efter tentan satte jag mig och gjorde klart den mest omfattande uppgiften vi har denna termin, så nu är den klar och inskickad, vilken lättnad! Duktig och effektiv Nina idag!
Sedan åkte jag ut till stallet i finvädret och möttes av en totalt lerinpackad häst=) Så det blev skrapa och skrapa... Upp och iväg... Galen häst- ingen bra idé att skritta lördag och vila söndag - han fick några frispel men vi överlevde=) Imorgon blir det i bästa fall en sväng på ridbanan - kanske dags att rida lite program!? Ja det kan man lugnt säga! Nu får gamla banan se till att ha torkat upp helt och att sanden satt sig lite! Men det tror jag nog!
Imorgon blir det första dagen på andra delen av praktiken - ska bli jätteskoj!
Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan blir det sängen och TV:n, det var länge sen! Hmm jag måste nog äta lite mera grönsallad med vitlöksvinegrett också, har fått dille på det, det är ju bara så gott!
Men tyvärr inte så värst klimatsmart med isberg... Får inte göra sådan sallad så ofta, men nu ska jag njuta!
A aj jag får så ont i händerna av att skriva på datorn! Speciellt högerhanden! Inte bra...
Natti

Inga kommentarer: