onsdag 22 april 2009

Bra dag!

Trivs jättebra på praktiken! Vet var jag skulle vilja jobba, eller med vad kanske man ska säga! Det kände jag redan på Althinska=)

Marie var urgullig och kom ner till stallet bara för min skull idag=) Hon och Lukas filmade oss när vi red programmen. LA:4 både kändes och såg ganska bra ut, skoj skoj=) Går nog inte lägga ut här, men ska försöka...
Måste få ordning på traven och sitsen, kombinationen alltså=) Ska jobba med det och försöka mig på lite alternativ. Jiji behöver nog lite massage av Anna och jag behöver lektion(er) av Annika. Åsså behöver vi få komma iväg och hoppa! Onsdag om två veckor ska vi garanterat iväg! En Rosa-lektion vore inte heller helt fel! Mycket som ska till nu=)

Nu ska jag försöka städa... eller.... kanske inte... har inte alls lust med det i alla fall!

Hej

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Men lägg up det på Youtube och länka dit härifrån!!!

Vill se ju! *ler*

Kram!

nina sa...

Skulle kunna prova med det... men det har inte gått förut när jag har försökt... skulle behöva windows moviemaker först kanske... Men du kan få komma hit och titta på min dator, det går jättebra=)

Kram