fredag 27 mars 2009

Inspirerad!

Det här ska jag och Jiji kunna göra om några år! Det är bestämt! Vilket otroligt fint flyt över hindren, ser väldigt väldigt trevligt ut! Alla som betslar upp sina hästar med pelhamstång och liknande och sitter och drar dem i munnen borde se detta!

Efter lektionen med Rosa igår så blev jag inspirerad på nytt, och nu kikar jag på Parelli-videos hela tiden! För er icke-hästintresserade kan man väl säga att Pat Parelli är som hästarnas Cecar Milan! Diggar båda dem, och är glad över att i alla fall Cecars program går på Fyran+. Tänk om Parelli-program gick på svensk TV också, halleluja vad bra det skulle vara!

Nu ska jag plugga, och kika på lite Parelli=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å min lilla PNH-nörd!
Är så stolt över dig!!! :)

nina sa...

=)

Anonym sa...

fy vad läckert...såg den om och om igen...visade jonas oxå..som om han var intresserad=)..men helt otroligt att det går, men allt går ju om man har bra kontakt och tar hand om sina djur. inget hjälper ju av att ara elak och dum mot dem iallafall..hoppas allt är bra med dig gumman och att du får en bra helg..kram mara