torsdag 26 mars 2009

25-årskris?


Jag tror att jag har en sådan, lite lätt i alla fall. Vissa stunder de senaste dagarna har allt känts botten och jag orkar inte ta tag i saker. Bara tanken på att tex. öppna bloggen har gett någon sorts ångest, varför vet jag inte alls... Tänker att nej nu var det så längesen jag skrev, så nu måste jag få till ett bra inlägg och skriva om allt som hänt osv. och så orkar jag inte det. Men nu vågade jag öppna den i alla fall! Tänker inte försöka skriva något bra, och att skriva om allt som har hänt... ja då måste jag tänka till och det går ju inte!

Förresten har det knappast hänt speciellt mycket...

Usch nu kommer krisen tillbaka och jag kan inte skriva! Äh, nu ska jag göra något annat...

Men jag kan i alla fall skriva att Ojiji är jätteduktig och bli bara finare och finare och att Micke är toppen!

Det är de två killarna som mitt liv kretsar runt! Så mer finns inte att säga, nu ska jag plugga och på måndag börjar jag praktik!
hej

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman...vilket fint kort..har tur du som har en sådan snäll kompis till fotograf...blir liksom bättre då=)..
vad du verkar nere då..är det kämpigt med allt eller är det kanske bara en kris som du just skriver...kan oxå känna sådär ibland..vill få vara ledig ibland..antingen jobbar man eller så måste man plugga..men men man kanske är klar snart så då får man klaga på något annat=)...
kram Maria