torsdag 11 december 2008

Fika hos Lukas

Lukas och Marie bjöd på jättesmarrigt fika idag, med julgodis som Lukas hade gjort=) Tack så mycket, ni skämmer bort mig!
Oj vad mätt jag blev! Och Lukas var så glad och go som man ser på första bilden=)
Jag kom precis från frisören och han tyckte att jag var jättefin i håret=)

Sötgrodan...


Hur söt som helst när han lägger sig med ansiktet ner mot golvet och försöker krypa...=)

Han var väldigt glad idag och han kan ju faktiskt kramas på riktigt nu! Han sträcker fram armarna och håller om en så man blir alldeles varm i hjärtat! Nu längtar tills jag (och Micke) får vara barnvakt när Marie och Stefan ska gå på bio=)
Sen åkte jag och Marie och red i djupsnön och hästarna var kalasfina! Så himla skoj!
Och här är mitt lilla projekt som jag skrev om häromdagen. En träbricka som jag och Mamma hittade utanför en sopcontainer i somras. Tvättade den och sandpapprade, och så fick den bli lite vit!


Svårt att ta en bra bild när man måste ha blixt, men det blev faktiskt jättebra!
Imorgon åker jag till Östersund, och ska hälsa på lite vänner och bekanta hade jag tänkt!
Nu ska jag kika på Halv åtta hos mig, och försöka plugga lite!
Hej svejs!





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nina! Vilka fina bilder på dig och mig. Inte är det vi som skämmer bort dig det är du som skämmer bort oss med dina kakor. Mamma och pappa ska äta dom och dricka lite glögg nu innan vi ska lägga oss. Hoppas vi ses snart, kram Lukas