torsdag 4 september 2008

Inget nytt under solen...

Men snart fyller Micke 30 år apropå ingenting=)! Jag åker hem imorgon och det ska bli lite skönt för jag är småförkyld. Idag åt jag en jättegod quorngratäng och ikväll blir det Idol och avokado!

I helgen är jag leeeedig och jag ska njuta av ett glas vin eller två=) och koppla av - och så stallet såklart=) Har ju anmält båda pållarna till tävling på Färsta 13-14 sept. var osäker först men detta får bli sista tävlingen för i år och vi tutar och kör så det ryker! Karro kommer hit då med sin pålle och ska också tävla och bor hos mig! Det blir skoj!

Hejdå

3 kommentarer:

Caroline Hanning sa...

Ja länka på du =)

Sara sa...

hej! javisst är hon ljuvlig, vår lilla Mika :) hihi... självklart får du länka, kul!

GUD en sån fin fjällstuga! vilken lyx, där kommer ni ha många mysiga stunder... åh!

nina sa...

Sara: Fjällstugan är inte med på bild=)