tisdag 2 september 2008

Mikrobiologi etc.

Enterobacterieasa, Shigella och Yersinia samt Shidysenteriae har stått på schemat idag, bland mycket annat... Det snurrar av bekterier och amöbor i skallen nu...

Födoämnesöverkänslighet har vi också pysslat med. Helt sjukt av 80% av jordens befolkning är laktosintoleranta egentligen.

Nu har jag bytt tillbaka till min 93-åriga tant - hon lever och mår bra och var på 5 veckors semester, bl.a. i Danmark när jag försökte få tag på henne... Snacka om stålgumma!

Det var absolut inget fel med att bo hos 83-åringen men hos 93-åringen får jag ju sällskap av två andra kurskamrater så det är ju mycket trevligare=)

Nu ska jag pallra mig hem till "familjen" som 93-åringen kallar oss som bor där=)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman min ja så var även din skola igång...uscha sitter med ex-jobbet nu jag...inget att längta efter kan jag lova...kram maria

Anonym sa...

Hej Nina
JAg undrar hur du fått in besöksräknaren i bloggen
Anki

nina sa...

Maria: Ja just ja du har ju det roliga nu du=) Tänkte ringa dej igår men jag har inte kvar ditt nr på grund av telefonbyte! Du kan väl sms:a ditt nummer så jag kan ringa dig! KRAM!

nina sa...

Anki: Jag minns faktiskt inte!? Man går in på ngn sida... Ska kolla upp det...

nina sa...

http://www.easycounter.com/se/

Gå in där - skapa ett konto och välj en - busenkelt!