söndag 7 september 2008

Synd om mig...

Dagen började så bra med underbart väder. Tittade klart på Parelli - DVD:n som jag lånat av Yvonne (tack!) och var jätteinspirerad när jag åkte till stallet. Och givetvis hade Ojiji då tappat en sko - fram dessutom vilket innebär att han knappt kan gå utanför hagen. SUCK! Såg inte till någon sko och det kändes meningslöst att leta. De gamla skorna fanns kvar men tyckte inte att de såg riktigt jämna ut så han får vara naken på en fot till hovis kommer på tis. Tur att han kunde komma då i alla fall. Annars hade det nog inte blivit så mkt tävling för oss på lör. Scharino var jätteduktig idag så det känns ganska bra inför sön måste jag säga.

Hej jag har tagit av mig en sko för jag vill inte tävla på lördag. =)

Johanna Marie Mini Yvonne Jag

Annars har helgen varit bara bra! Igår var det stalltjejträff + Mini hos Yvonne. Mini charmade alla med sina söta miner och jättestora ögon! Han vill börja rida snart sa han till mig. Tänk er små ridbyxor och stövlar på en bebis! Gud vad gulligt!!=)
Om jag återgår till rubriken så stämmer det faktiskt. Förutom skon så misslyckades jag totalt med lasagnen idag. Helt borta i huvudet så det blev en del svinn på den om man säger så. SUCK! Och så har jag ont i kroppen och är jättetrött.
Men då är väl allt som vanligt kanske!?

Inga kommentarer: