måndag 2 juni 2008

Underbara väder!

Synd bara att jag är så fantastiskt ful just nu och måste gå runt med ett plåster på näsan för att jag har klantat mig! Och det går verkligen trögt med bloggandet för mig nu. Har egentligen massor av skoj att skriva om men just nu måste jag prioritera annat.

Underbart väder är det i alla fall! Idag har jag pluggat i solen (och ätit en tallrik fil med linfrön som tydligen var bäst före år 2006 visade det sig..) och det var så himla härligt (inte linfröna alltså)! På våran altan blir det ofta för varmt och man klarar inte av att sitta där, men idag blåste det lagom mycket så det var helt perfekt!

Skulle egentligen ha åkt till stallet idag men jag var tvungen att avboka det. Hästen får lite semester nu när jag har fullt upp!

Tusse pluggar också

Fy farao så här ser jag ut med ett Lille Skutt-plåster på näsan!! (Men Micke sa till mig att jag var finast ändå, underbara pussis=) Snälla säg att min näsa mår bra snart! Vill inte vara så här ful till helgen när det är studentskiva, och en massa annat partaj med gamla stallgänget och förhoppningsvis fest med några av "gamla" tjejerna från skolan!
Fick i alla fall lite färg idag! =)
Önska mig lycka till på tentan på onsdag, efter den börjar min sommar och jag vet att detta kommer att bli en helt ljuvlig sommar - jag ska må så himla gott och bara tänka på mig själv denna gången!!!!!!
Nu tar jag lite bloggsemester (töntigt ord men men...) och återkommer efter helgen med massor av bilder från helgen i Östesund! Och sen ska jag försöka göra det här till en lite roligare blogg!
Puss å kram! *Längtar till onsdag då vi drar till Jamtland! *=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bli en fin solbränna med plåster på näsan = vit fläck när du tar bort det!!!;)

pok M

Anonym sa...

Nämen, vad har du gjort med din näsa då?

nina sa...

mamma: ja kanske det=)
Yvonne: ehh.. skrapat lite

Anonym sa...

Skrapat lite, har du snubblat?
*fniss*