tisdag 27 maj 2008

Ont om tid nu

För att blogga alltså! Idag är det onsdad och senast jag skrev något var i fredags. sedan dess har en hel del hänt! helgen blev en riktig maratonhelg! Var ut och käkade på fredag kväll med Miriam, Mattias, Malin och Jimmy (och Micke såklart=), det blev en hel del vin också=) Upp på lördag morgon och kåände att jag definitivt inte var körklar, men gav mig tusan på att jag skulle till stallet eftersom jag blir borta därifrån så mycket ändå nu. Så jag tog och cyklade dit 3 mil tur o. retur och hannmed att rida två hästar och mocka och fixa mat åt tre! Inte i mitt livs bästa form direkt - men det var skönt!

Hann precis hem för att duscha och göra mig i ordning för jobb kl. 16. Rod Stewart var i stan så det var grymt mycket folk ute och åt, men det var en trevlig kväll att jobba, även om jag var megatrött!

På söndagen var jag uppe tidigt och åkte til stallet såklart! Motionerade två hästar och åkte sedan hem för att kasta mig i duschen och sen åkte jag och m iväg och yträttade lite ärenden, till svärmor på mors dag, sen hem och packa etc.

Måndagen var ingen höjdare om man tänker på att det var min födelsedag! bussresa på 4 h och riktiga kött-skavsår av mina nya skor=(

Nu måste jag kila! Vi har kökslabb: Fisk!
Och jag hoppas verkligen att vi får ihop ett gäng till beachvolley här i Ume imorgon! Skulle vara grymt skoj=) Vädret här är strålande och ikväll ska jag träna på gymmet=)

Puss å kram så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men hej gumman inte visste jag att du fyllde år...grattis så mycket i efterskott....verkar som om du haft en hektisk helg...ä det sista inneveckan på denna kurs nu då eller? har min till veckan jag med redovisningar och tenta....måste plugga nu men snart kommer vi att kunna ses...ska du jobba mycket i sommar eller?
kram maria

Helen sa...

Grattis i efterskott!! :)
Kram, Helen