måndag 9 juni 2008

En alldeles underbar helg...

Skulle kunna lägga ut hur många bilder som helst, men det går ju inte! En helt galet bra helg har vi haft i alla fall, allihopa! Himla kul att vara alla tillsammans och att vi har så skoj ihop gör ju inte saken sämre! Och vilket väder vi har haft! (Och vilka vackra systrar jag har!
Älskade Kajsa tar studenten!

Triss i systrar

Avundsjuk på alla studenter som fick åka flak! Minns ju själv hur knasigt kul det var=)

En alldeles underbar studentmiddag!

Vackringarna! Syster Lisa och hennes Albin

Fina lillasyster Kajsa på väg ut

På bryggan

Ljuvliga sommarstället!

Karro, Rebecka och Micke på ljugarbänken

Vissa badade!

Och fina hundar fanns det! (Nu är jag helt övertygad om att jag ska ha en Whippet någon gång! Och helst en Greyhound också!)


Det går inte att beskriva denna helg med ord, men jag har i alla fall inte haft så här skoj på länge! Så himla härligt har det varit att sola, gå promenader, dricka vin=), äta god mat, göra det som faller en in, gosa med vovvar, sitta på härliga uteserveringar, umgås och ha skoj med nära och kära, skratta, grilla, kramas, dansa, och så vidare hela natten lång! Och en ridtur på en underbar häst hanns med också! Karro jag kommer att kidnappa Bobban en vacker dag!
Idag kom jag hem och har hunnit med att rida två hästar som båda två var riktigt fina idag! Livet är helt perfekt just nu måste jag säga!
Sommaren kunde inte ha börjat bättre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman och välkommen hem även om det verkar som om du kanske velat stanna kvar där hela sommaren, vilken jag kan förstå på bilderna det såg jätte härligt ut men det gör väl allt när sommaren är här....synd på vädret idag bara men men så blir det ju...jag hoppas att det är allt regn som kommer nu så midsommar blir fin...kram maria

Caroline Hanning sa...

Härligt ni verkat haft det=) synd vi inte hann ses eller snarare synd att vi sov så vi inte kunde ses =)
Dina systrar är ju galet lika varandra, tar ni inte fel på dom haha =)