onsdag 14 maj 2008

Gammal?

Jag har kommit på mig själv flera ggr i rad nu att jag tittar mig själv i spegeln på morgonen och tänker: Oj vad slarvig jag var när jag tog bort mascaran igår. Sen tänker jag tex: Men jag hade ju ingen macsara igår. Eller så tar jag fram en tops och börjar gnugga och märker att det inte är mascararester runt ögonen! Jag har blivit gammal! Mörk runt ögonen på morgonen... huga...

Nu ska jag avsluta budgetuppgiften, åka iväg och handla lite mat, laga middag, äta och sen åka till stallet. Igår var verlkigen en toppendag i stallet! Jag är ganska så säker på att jag efter ca 3,5 år har kommit på hur jag ska rida Ojiji! Eller egentligen alla hästar! Det var en fantastisk känsla och jag ska alltid rida så här i fortsättningen! Ingen spektakulärt hände - men Ojiji var STADIG, mjuk, RUND!!! S var också grymt fin - men det är han ju alltid! Jag ville aldrig sluta galoppera på Ojiji igår! Vi var harmoniska tillsammans - på bett!!! =) Och jag verkligen kände hur nöjd han var under och efter passet! Idag blir det en mystur i skogen.... På fredag hoppning! Jippie!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddå gammal?

Mörk under ögonen har inget med ålder att göra utan med hårt levene och vaknätter!!! Själv sover jag skönhetsömn och vaknar som en nyponros varje morgon;)

pok M

Caroline Hanning sa...

Vad roligt att ridningen verkar gå så bra men trist att du blivit så gammal haha =)

nina sa...

Mamma: Hårt leverne? Går och lägger mig senast 22.00 och sover bra! Gammal...