söndag 18 maj 2008

Ingen rubrik idag

Idag lyser solen, äntligen! Igår var en mycket kall dag - men roligt var det! Tidig morgon - och sedan iväg till Färsta och hjälpa Karro med sötnosen Jack! Tydligen skulle jag vara med inne på banan och hjälpta till med löshoppningen också! =) Och Jack hoppade ju sååå bra! Så himla typiskt att han skulle komma i korsgalopp mot 1.30, annars hade han klippt det med, det är jag helt säker på!
Karro och Apple Jack

Kul att se så många fina treåringar - och jag säger bara Royal Faith - vilken pålla! Anade att hon skulle hoppa bra - men inte att hon skulle vara så fantastisk! Jag som fick uppdraget att filma kunde knappt hålla tillbaka tårarna när domarna gav resultaten! Oj oj oj, grattis ännu en gång!

Nu blir det stallet och rasta av Scharino, Ojiji får vila idag.
Måste hjälpa Micke med en del saker också - och måste sätta igång att plugga inför tentan (ångest).

Hej så länge!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack!:-) Gårdagen har inte riktigt sjunkit in än, vi visste att hon var bra men det här var mer än någon vågat hoppas på. Så nu packar vi om väskorna och beger oss söder över! Tusen tack för filmning, den kommer upp på Youtube så snart jag hittar igen sladden. Joanna

Anonym sa...

hallå där gumman..nu har även jag skapat mig en blogg...=)...så nu kan vi följa varandras liv...
hoppas allt är bra måste verkligen ses snart men men sommaren kommer med stormsteg och då slipper du mig inte=)...//Maria

nina sa...

Maria: Men adressen då? den måste du ju skriva ut! Hmm vadå blir inte av med dig... det var faktiakt JAG som ringde dej sist - och sen har du bara glömt bort mig och inte hört av dej eller nånting...snyft...=) Hoppas verkligen vi ses snrt!!! Kram

Anonym sa...

sorry gumman, har haft så mycket men det kan vi ta någon gång öga mot öga=)....men min adress är blompinnen@blogg.se....tror jag iallafall att det var=)...är dock inge roligt att kolla där nu har inte skrivit något men ska göra det senare ikväll tror ja.