måndag 12 maj 2008

Budget!

Oj vad jag jobbar på bra idag! Nu har jag till och med påbörjat min budgetuppgift! En väldigt rolig uppgift måste jag säga! Jag gillar uträkningar och kalkyler etc. Lyxfällan bara älskar jag att kolla på! Budgetuppgiften skall vara inne på fredag - det är den sista inlämningsuppgiften på den här kursen. Sedan är det bara tentan den 4 juni kvar. Vad fort det har gått! (Fast så säger man väl alltid!) Tur att det är två terminer kvar på den här trevliga utbildningen!

Jag har blivit så pigg på sistone! Och jag har kommit fram till att det är (förutom solljuset) att jag äter mera mat nu än tidigare. Förut var jag så noggrann med att inte äta vitt ris, potatis etc. men jag måste säga att jag kanske har något fel i magen men jag blir så pigg och mätt av sådan "vanlig mat". Givetvis älskar jag ju fortfaramde bönor och linser och grönsaker etc. men jag känner att jag behöver en hel del "vita kolhydrater" (mitt påhitt!) också. Alla människor är ju olika och jag har ju inte direkt problem med viktuppgång (snarare tvärtom=( ) så jag behöver nog äta vita ofibriga saker också...=)

Idag har jag inte haft nästan något ont i ryggen heller! Så himla skönt! Jag vet ju att jag måste pallra mig iväg till kiropraktorn så fort det bara går (men det är ju så sabla dyrt) men jag skjuter lite på det just nu.... I augusti får det bli...=)

Nu tittar Micke på Frusna män söker kärlek och jag kanske borde göra honom sällskap... =)

Åh herrejösses vad jag blev sugen på kladdkaka med grädde nu då.....

Inga kommentarer: