fredag 28 december 2007

Har någon gett mig en snyting?

Värker på kinden och halva halsen...Konstigt...?
Idag har det varit stall och jobb och nu är jag sjukt trött! Dagen började inte spec. bra men nu är allt okej. Tack vare Micke! Som är bäst!
I morgon blir det kanske bio, men det verkar inte finnas någon film man vill se. Jag är eg. inte så förtjust i att gå på bio. Jo 18-bion kanske. Inte 21-bion, jag tycker att det blir så sent. Jag är ju en tröttoman! =)
Nyss såg vi The bourne ultimatum och den var bra! Härligt med stor TV och bra ljud! =)
Nu är det jobb två dagar till, sedan lite ledigt mån & tis och sen riktig jäkla hårdpluggning. Måste lära mig tre forskningsböcker UTANTILL på ca 1.5 veckor. Just det UTANTILL!!!
Helt sanslöst eg. Oj vad mycket jag kommer att minnas av den tentan sedan! PUCKON som har kommit på denna idé!!!! Jag kommer då Aldrig att sätta ett prov/tenta på någon bok överhuvudtaget! Gillar inte prov och kommer att skippa det i största möjliga mån när jag jobbar som lärare!!!

Snart nyår också, det blir lugnt. Jag är världens tråkigaste denna jul och nyår men jag tycker att det är såå skönt att bara vara hemma alt. gå ut och äta så det blir något sådant. Mina päron kommer väl ner antar jag, har inte hört något på ett par dagar. Mickes päron kunde inte.

men hej hopp nu somnar jag snart...

Gonatt!

3 kommentarer:

Helen sa...

Det kanske är en visdomstand på g?

Anonym sa...

Nja... tror inte det... då brukar det kännas annorlunda. Värkte liksom på halsen nu... Skumt!

Anonym sa...

hallå där tjejen---förstod du att det var jag (Maria) som skrev igår oxå tro eller..kanske är micke som drömt något...=)
hoppas att du får en bra helg, ska bara vila jag se på tv..mycket sport där nu=)...börja läsa riktigt på måndad kanske...gruvar mig. men har läst lite ju så..