torsdag 27 december 2007

Den var bra!

Min vän SoffiPropp har varit här och fikat ikväll och vi kikade på Underbar och älskad av alla ....och på jobbet går det också jättebra.
Och jag gillade verkligen skådisarna! Han Nikolaj Coster-Waldau var skitbra! (och snygg...) =)
Martina Haag var också super!
Filmen var lite "jobbig" - man satt och tänkte "Nej! Gör inte så! Men vad dum du är!" osv... Det är lite jobbigt när huvudpersonen gör så dumma saker - men skådespeleriet var så bra att det var OK. Gillade verkligen ALLA som var med i filmen!!!

Nu äre det natti! Hoppas att jag slipper drömma att jag glömmer bort att jag ska åka och jobba - det var väldigt otrevligt att drömma det i natt! Helt stressad när jag vaknade!

Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman...ja men då har man fått se dig i action på jobbet då=)....har läst lite idag jag faktiskt så nu har jag börjat så smått...men fick lätt panik då jag inte fattade typ något av det som stod på de första 100 sidorna...=)
ha en bra dag på jobbet imorgon då och sov så gott...
kram

Anonym sa...

hej det var kul att träffa dig! jag kommer att få panik på onsdag när jag börjar läsa... =) ha det så bra du med1 hoppas att ni får det trevligt på nyår! kram