tisdag 18 december 2007

BLÄ!!!!

Vilken skitdag detta är!!! Hemtentan är ju jättesvår och jobbig! Fattar inte alls hur jag ska skriva! Jäla skiiiiit! Och nu skulle jag åka ut till pållen för att få lite luft och härlig hästlukt=) men då piper det i hela bilen och så lyser det en lampa som säger att det är något med kylarvätskan. Antar att jag ska fylla på men jag vet ju inte vad jag ska fylla på? Vatten? Och Micke jobbar över och jag får inte tag på honom. Och inte kan man ut och köra när det lyser en sån varningslampa heller. SKIT igen! Jag avskyr när det blir så här, speciellt för att jag hade lovat Y att fixa maten till hennes pålle också!!!! (Men Bitte lovade att fixa det istället...)

Blir på lite bättre humör när jag tittar på denna video med den himla bra låten!!! (Tack Helen!)

Jag får väl sitta hemma och fortsätta kämpa på med scheisse-tentan då! BLÄÄÄÄÄÄ!!!

1 kommentar:

Helen sa...

Ser att du fick till det, trots halvtaskig förklaring:)