söndag 14 mars 2010

Sunday

Vilken fin helg jag har haft! Sol, två längre ridturer, schlagermys med en massa gott och en hel del skratt! :) Igår var jag och Yvonne ute på en riktig flams-tur med våra raggsocke-hästar! Tänk att det kan vara så kul att bara bus-rida, tjoa och rejsa och försöka sitta ned i sadeln när hästen springer som världens travhäst!

På kvällen som kom Micke syster med barn, William och Clara och deras hundvalp Elsa. Vi myste med tacogratäng, massor av godis och melodifestival. Min favorit vann, men jag tror inte att det kommer att gå bra i ESC, men det gör väl inget! Claras favorit Pernilla Wahlgren kom sist tyvärr... ;)




Så kul när barnen börjar bli lite större och orkar vara uppe på kvällen och verkligen hänger med i allting, och dessutom hänger med mycket bättre än man själv gör, koll på allt, så söta och fina!
Idag var det dags för ännu en underbar ridtur med massor av sol! Så fin häst och så rolig han är, ska nosa på precis allting, smaka på allt, går gärna sicksack över vägen för att leta efter potentiella leksaker! :)
Red med helt långa tyglar hela ridturen igår och idag, plockade bara upp lite på slutet och då var han som smör, så mjuk och fin! Hmm måste prova på ridbanan också!




Här är en jättefin countrysång, lyssnar mer och mer på country, tack till syrrans kille Albin som visade mig och Micke att country är jättebra!

Billie Jo Spears - Blanket on the ground

1 kommentar:

Anonym sa...

Var jobbar du som lärare?