söndag 5 april 2009

Söndag


Uj uj vilken helg det varit! Fredagkvällen var iofs skön, med god mat och vin, och TV. Lördag jobb och jobb, bara sluta på det ena och åka till det andra. Fantastiskt mycket folk ute på krogen och massor av stora sällskap, men det gick fint. hem sent och upp söndag morgon och i väg till stallet, var väldigt trött men så var Jiji himla go och fin att rida så jag blev jätteglad! Iväg sedan till nästa jobb och efter det så for vi till Färsta och kikade på de sista ekipagen i MSV B:2. Intressant att se, både bu och bä. En del saker var under all kritik och det är mycket man inte förstår, men men... Flera jättefiiiiina hästar! Iofs så tycker jag att alla hästar är fina, men vissa glänste verkligen! Blev lite tävlingssugen i alla fall, (därav bilden=) så det var bra. Har inte känt mig så sugen innan.
Nu måste jag laga lite middag, och så ska jag tända ett ljus för Maria "Lill-Maja"som nu är en jättefin ängel där uppe någonstans...Det är jag helt säker på.

Inga kommentarer: