tisdag 3 mars 2009

Onsdag

Vad less man blir när någonting på datorn strular.. Nu är det word som inte vill... måste se till att Mickes kompis Micke kommer hit och fixar word åt mig snarast!!! Tittade på en gammal miljö-kemi tenta igår och huga det känns inte bra. Men det är 9 dagar kvar att plugga, ska sitta i helgen också när Micke är på fotbollscup, det blir nog bra.

Igår var min vän Fia här på lite lunch, mycket trevligt med lite uppdateringar från fjällvärlden där hon har valt att bosätta sig... hoppas att hon vill flytta hem snart!

Sen var jag bjuden på gofika hos Marie och Lukas och de hade bakat jättestora muffins-mums-mums!!! Hur gott som helst, och så var jag ju tvungen att trycka i mig lite mer fika såklart så efteråt höll jag på att kollapsa pga mätt mage och blodsocker som var aggresivt!!!

Lite galopp på det sen mådde man bättre, och då åkte vi till Kungsnäs för att titta lite. Jag blev kär i en fux som hette Harry. Hans ögon sa till mig att han inte ville bo där. Jag och Jiji ska kidnappa honom någon natt.

Nu måste jag plugga, trist.

Ikväll ska vi gå ut och äta med jobbet eller vad säger man... Gott hoppas jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman, ja det är inge roligt då det bara klatrar..men så är det med datorvärlden=)..men annars verkar det vara bra med dig. är så himla fin hästen din..vill oxå rida=)

nina sa...

Men kom och rid nån gång då!!!=) vi kan ta en varsin häst och rida det blir jäätrekul!!!Kram