fredag 6 mars 2009

Lördag



Filmklipp från i fredags. Han var jätteduktig. Men det är egentligen inget kul att lägga ut filmer här eftersom blogger trycker ihop oss så vi ser burkiga ut och hästarna ser ut att röra sig mycket tråkigare än de faktiskt gör! Så det så!




Jag vet att det inte är rena byten, han är efter bak, men det är mitt fel och han är jätteduktig som byter så lugnt! Upp till mig om det ska blir bättre byten med mer gest!



Scharino var också duktig och fin, fina byten!

Nu ska vi snart kika på film, Australia. Imorgon är det början på våran renovering här hemma, i hallen ska vi jämna till väggarna och tapetsera (hittade tapeter till superbra pris) och så blir lite möbler utbytta. Sedan ska vi gå vidare med badrummet och göra så gott det går med det. Till sist blir det sovrummet som ska få sig en omgång! Det lär ju ta några veckor!

Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej fröken. Hur e läget? Haft en trevlig helg? Det börjar nästan bli vårväder nu =) Måste vara härligt att vara ute och rida när det är fint väder.
Jag har inte pluggat på flera dagar så har lite smått panik nu =/ Men det ska nog gå...hoppas jag...Gick det bra att göra de gamla tentafrågorna? Jag fick panik först när jag såg dom men sen lugnade jag ner mej lite =) Jag hoppas på många miljöfrågor och desto färre kemifrågor =)
Så du har också en ond rygg? =/ Fan jag kan knappt göra nånting nu utan att det ska börja värka. Det påverkar ju så mycket, typ som en huvudvärk som aldrig går över. Försöker träna ryggen men vette fan om det blir bättre alltså. Antar att det blir bättre sen när man inte är så framtung längre hehe. Ha en fortsatt mysig kväll...kram / Linda