onsdag 17 december 2008

Full fart mot 24:e

Uj vad fort dagarna försvinner nu. Och bättre blir det inte för att man tar på sig extrajobb, men det är aldrig fel att jobba med hästprylar, nu har jag kanske ett kandar på G, billigt! Inget stubben, tror jag skippar det... Ett kandar för närmare tretusen när man ändå inte kommer att tävla några höga klasser...? Tror jag skippar det just nu, får bli aktuellt när jag är närmare GP=)

Finns så mycket annat jag vill lägga pengar på just nu, bl.a. resa till England!

Jobbar varje dag fram t.o.m. fredag samtidigt som jag har läskigt mycket skolarbete, ett jättestort arbete på 7 sidor... Hoppas jag kommer igång med det snart!

Idag ska jag jobba några timmar, sen ska Ojiji skos, rida en sväng, hem och baka en massa gottans inför jul samtidigt som jag försöker plugga! Imorgon kväll ska vi på Hööks kanske gå ut och äta, får se hur det blir då... På fredag är det mycket jobb, både dag och kväll, men sen är jag leeedig i minst en vecka, kanske mer! Då blir det skönt att åka till fjällen!

Vilket kul inlägg!=)Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer: