måndag 29 september 2008

Tisdag

Idag är det råplugg som gäller (och så sitter jag här!?) eftersom jag insåg att det är 2.5 veckor kvar till tentan och inte 4??? Fattar inte vart jag har fått det ifrån...? suck...
Måste stretcha också, hos naprapaten upptäckte vi att vänster framsida lår är kortare än högra! hade jag ingen aning om...Så mina ben var något ojämna... han fixade även till en liten snedhet och masserade, stretchade etc.

Fick med ett stretchschema hem, nu är det framsida lår, höftböjaren, baksida lår och nån övning för ländrygg/bäcken extensor... Suck igen, stretcha är ungefär det tråkigaste som finns...Summa summarum så har jag en lång och smal rygg som inte riktigt orkar hålla upp min kropp. Jippie! Jag har ännu ondare idag måste jag säga. Tålamod var ledordet för mig sa naprapaten, om jag är noggrann med att stretcha minst 2 ggr i veckan så kommer jag att märka resultat, även om det först kommer att bli sämre...ja men toppen då!

Nä nu måste jag gå och stretcha...huvva... och sen plugga för att sedan jobba lite på höken och sista av allt rida...

hej!

Inga kommentarer: