söndag 28 september 2008

Helgen snart slut...

Min lilla pussis har varit här i helgen! Vi har haft så mysigt så=) Och jag har till och med pluggat lite mikrobiologi inför tentan!
I fredags kväll hyrde jag och Micke (och Denver) Titanic! Det var väldigt länge sedan som man såg den så det var trevligt! På lördagen var vi ute och red, jag och Denver=) Hoppade några språng med Denver hack i häl, och Ojiji var helt lysande så det gjorde visst susen med en flåsande terrier i hasorna!

Sen fick bilen sig en omgång och blev jättefin, då for vi och köpte pizza och bänkade ner och med ett glas vin och somnade tidigt!

Idag har vi varit ute och ridit med Yvonne och Nokke och vi höll nästan på att blåsa bort! Men det var en uppfriskande tur i alla fall! =)

Nu har mamma och lillasyster kommit hem från Sthlm och tagit med sig vovve hem, så nu är det väldigt tomt här =(

Nu ska jag göra klart maten, ekologisk (såklart!=) stek med champinjonsås, mumma!

Detta shoppade jag förresten häromdagen:

Pjucks från Vagabond

Mössa Åhléns


Korg och upphängare Reginalds magasin
Ikväll ska jag se ett program som handlar om ett världsledande företag vad gäller genmanipulerad mat. Intressant var ordet!
Imorgon ska jag äntligen till naprapaten! Längtar!!! Sedan blir det hem och pugga, sen stallet och sist middag hos svägerskan med ongan=)
Och så längtar jag ju såklart till första hoppträningen på ons! Spännande!
Hej svejs maten kallar



Inga kommentarer: