onsdag 18 juni 2008

Typiskt...

Jag har tappat min mobil!!! Så det går inte att nå mig just nu! Men mejla gärna ditt nummer på:
nina.hedblom@fceduc.umu.se
Jag kan inte ett enda nummer utantill så det vore bra om alla bekanta/familj kunde mejla sina nummer! Tack!

Micke och jag hade picknick i tisdags kväll - det var så mysigt så. Men efter det hände det tokiga hemska saker som jag inte kan skriva om här - ännu! Nu i efterhand kan man i alla fall skratta åt det som tur är...



Kajsa kom hit igår! Jippie! Vi var först och red ut med Ojiji och Scharino - det gick jättebra, men Ojiji gjorde en liten mini-bakutspark när vi skulle prova att galoppera så sen blev det ingen mer galopp=) Men både Kajsa och Ojiji var jätteduktiga och de var så söta tillsammans. Ska försöka ta något kort på dem idag när vi ska rida ut igen.
Sedan for vi och handlade en massa gott. Hem och gjorde käk och följde efter maten med Micke på fotbollsmatch. Konstaterade att han verkligen ser ut som Chippen när han far runt på plan! =) Han var kanonduktig och de ledde med 2-1 till 89:onde minuten då andra laget fick ett riktigt tur-mål. Så det slutade oavgjort! Det var i alla fall mycket bättre än den bedrövliga match vi sedan åkte hem för att se! Huvva!
Chippen inkast!


Nu ska jag gå och diska undan vårat berg av glasskålar, chipsskålar, colaglas etc. (Väldigt nyttig kväll igår=)
Sedan blir det ridtur med systeryster och så måste man ju hinna på bolaget innan midsommar! Midsommar blir iofs lugnt - det blir picknick om vädret tillåter. men midsommardagen är vi bjudna på födelsedagsfest med övernattning så då blir det nog en stänkare eller två=)
Och idag blir det en dag ute i SOLEN!!!
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOPA OM VI INTE HÖRS NÅGOT MER INNAN DESS!!!
Puss å kram!



1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman min jasså så du har tappat mobilen hur gör man det=)?..

hoppas att dn midsommar varit bra vädret blev ju ok iallafall...vi hörs..puss//Maria