måndag 23 juni 2008

Tillbaka!

Nu har det hänt en del: Syster har varit här på besök, vi har ridit och åkt båt, båten är ingen hemlighet längre=), mamma och pappa var här på snabbvisit och fick då se båten som Micke köpt=), midsommar blev lugn hemma och jag och Micke åkte på 25-års fest i lördags med övernattning! Kul!
Ridtur i grönskan och Ojiji passade på att äta heela tiden=)

Jag på älgkalven

Supersöta var de!

Här satt vi och grillade på lördag natt och solade dagen efter. Vissa badade men inte jag! Underbart vackert vid indalsälven i alla fall...

Nisse födelsedagsbarnet och Clara

Jag ser ut som en gumma och Micke verkar ha druckit för mycket=)

Hela gänget på partaj i Järkvissle!

Detta bedårande hus låg ett stenkast ifrån huset vi var på fest i. Helt ljuvligt vackert!

Idag var jag och hälsade på Mickes syster Therese efter jobbet. Sprillans nytt hus med sprillans nytt extra allt! Vilken kåk!!! Helt galet fint de bor nu!!!

Busisarna kom hem från Stockholm precis, så vi hann leka lite Katt, kanin och hund! =)
Har egentligen massor att skriva om men nu måste jag bara sova! Och snälla du där uppe låt mig få sova i natt!!!


Kom nyss hem från stallet och red två fina hästar - en dock väldigt trött! Tror jag tar och anmäler mig till tävlingen nu innan jag kryper ned!! Gonatt!

Inga kommentarer: